Facebook
YouTube
Rychlé vyhledávání
Počet nemovitostí v nabídce: 32

AUKCE, forma prodeje ve světě nemovitosti

16.9.2021 V poslední době se na trhu nemovitostí objevila nová forma prodeje - aukce. Ve světě obchodu známá věc, dokonce v Americe, či některých.. více »

Realitní služby za současného stavu

6.3.2021 Realitní kanceláře svou činnost poskytovat mohou. Do 21. 3. 2021 při dodržení zpřísněných pravidel. více »

Zaznamenán rekord v objemu poskytnutých hypoték, úroková sazba stále klesá

21.1.2021 Banky loni poskytly hypotéky v rekordním objemu. Od ledna do prosince překročil objem poskytnutých hypoték hranici 250 miliard korun... více »

Daň z nabytí nemovitostí je zrušená

22.9.2020 Jaké změny s sebou přinese zrušení daně z nabytí nemovitých věcí? Kupující už nemusí platit daň. Jestliže splácíte hypotéku, na úrocích si.. více »

Provozováno na realitním systému Realman
Nacházíte se: Úvod » Realitní služby za současného stavu

Realitní služby za současného stavu

6.3.2021 Realitní kanceláře svou činnost poskytovat mohou. Do 21. 3. 2021 při dodržení zpřísněných pravidel.

2.3.2021 - Usnesení vlády č. 217 s účinností od 1. 3. 2021 do 21. 3. 2021 zakazuje poskytování služeb v provozovnách. Oproti předchozím již nejsou mezi výjimkami uvedeny provozovny realitního zprostředkování.

Realitní služby za současného stavuČinnost realitního zprostředkovatele není zakázána, do 21. 3. 2021 je zakázáno osobní jednání s klientem v provozovně realitního zprostředkovatele.

Činnost tedy realitní zprostředkovatel nadále může vykonávat, a to i v kanceláři realitní kanceláře. Nutná jednání s klientem, např. převzetí dokumentů je nutné řešit po dohodě s klientem mimo provozovnu. Při cestě mimo okres nezapomenout mít s sebou potřebný formulář a dodržovat veškerá hygienická nařízení. Osobní jednání je nutné s ohledem na smysl současných nařízení omezit na zcela nezbytná jednání.

Proto je dobré preferovat jednání tzv. na dálku, s využitím e-mailu či telefonu. Technologický vývoj nabízí také internetové komunikace typu Skype či Teams, to však vždy pouze se souhlasem klienta, včetně souhlasu s případným uchováním záznamu komunikace.

MMR uveřejnilo podrobný výklad konkrétních situací na svých stránkách